صحرایی اردکانی، مهدی. (1396). بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM) بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) (مطالعه موردی شرکتهای کاشی شهرستان میبد). پایاننامه کارشناسیارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد. رشتهی مدیریت صنعتی.
طاهری فرد، لیلا. و لهراسبی، نوید. (1396). تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر وفاداری به محصولات لوازم خانگی دوو، کنفرانس پارادایمهای نوین مدیریت و علوم رفتاری، تهران، دبیرخانه دایمی کنفرانس. https://en.civilica.com/doc/743155/
فرهنگی، علی اکبر. عباسپور، عباس. بورقانی فراهانی، سهیلا. و عباچیان قاسمی، رضا. (1399). تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعة موردی شرکت ایران خودرو. مجلة جهانی رسانه،9(2)، 110-131. https://gmj.ut.ac.ir/article_66516.html?lang=en
موسوی، علیرضا. و کناره فرد، مریم. (1398). تأثیر رسانههای اجتماعی بر شاخصههای جامعة برندی، شیوههای ارزشآفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعة موردی مقایسة گوشی موبایل آیفنون ) و سامسونگ (گلکسی). مدیریت بازاریابی. 3(69) 69-91. https://sanad.iau.ir/en/Article/810834?FullText=FullText