-اکبری، محسن، هوشمند چایجانی، میلاد و حاتمینژاد، محمد. (1400). اخلاق حرفهای و عملکرد پایدار در صنعت مواد غذایی: پژوهشی با رویکرد آمیخته. پژوهشنامه بازرگانی، (98)، 25-1.
10.22034/IJTS.2021.245363
-اورک، فرزانه و بابایی، محمدعلی. (1394). ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکتهای مواد غذایی تهران. مدیریت برند، 2(4)، 176-147. https://ensani.ir/file/download/article/20170503091612-10050-25.pdf
-بیات، روحالله و محمدنژاد، سپیده. (1395). بررسی تأثیر نوآوریهای سبز بر عملکرد زیستمحیطی و مزیت رقابتی سازمان، کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم، شیراز. https://civilica.com/doc/524626
-پیلهوری، نازنین و تاریان، اعظم. (1395). بررسی رابطه ابعاد مختلف نوآوریهای سبز در بهبود عملکرد سازمان در صنعت ساخت و ساز. کنفرانس بینالمللی نخبگان، خردادماه، تهران، سالن همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی. https://sid.ir/paper/864260/fa
-حبیبی، آرش و عدنور، مریم. (1396). مدل یابی معادلات ساختاری و تحلیل عاملی، انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ اول.
-داورپناه، دانیال. (1393). بهبود ساختار شبکه مخابرات سلولی بر مبنای تکنیکهای پیش کدگذاری mimo در راستای مخابرات سلولی سبز. پایان نامه کارشناسیارشد، دانشگاه صنعتی شیراز. https://www.virascience.com/thesis/801633
-داوری، علی و رضازاده، آرش. (1393). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS. سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ دوم.
-رامینمهر، حمید و چارستاد، پروانه. (1395). روش تحقیق کمی با مدلسازی معادلات ساختاری (نرمافزار لیزرل). تهران: انتشارات ترمه.
-رجبی، علیرضا، اندر واژ، لیلا، کایدیان، آذین، مهتاری پیام، مهدی و بردستانی، محسن. (1399). رابطه اقدامات مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد محیطی هلالاحمر با نقش میانجیگری عوامل توانمندساز فرهنگ سبز. راهبردهای مدیریت در نظام سلامت، 5(3)، 185-96.
10.18502/mshsj.v5i3.4903
-رحیمی، فرجالله، مهرابی، علی و اسکندری، یاسر. (1398). تأثیر تعهد زیستمحیطی بر نوآوری سبز و عملکرد پایدار با نقش تعدیلکنندگی آموزش زیستمحیطی در شرکتهای پتروشیمی ماهشهر. انسان و محیطزیست، (51)، 38-26.
20.1001.1.15625532.1398.17.4.3.7
-سید عباسزاده، میرمحمد، امانیساریبگلو، جواد، خضریآذر، هیمن. (1393). مقدمهای بر مدلیابی معادلات ساختاری بهروش PLS و کاربرد آن در علوم رفتاری با معرفی نرمافزارهای SmartPLS، VisualPLS، PLS-Graph. ارومیه، انتشارات دانشگاه ارومیه.
-طهماسبی، ندا، مروتی، علی، میر فخر الدینی، سید حیدر و میرغفوری، حبیبالله. (1398). از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان. بررسیهای بازرگانی، (98)، 23-1.
20.1001.1.26767562.1398.17.98.1.3
-طیاران، شهرزاد، طوطیان، صدیقه و محمدی، آوا. (1399). تأثیر ابعاد نوآوری سبز و فرهنگ نوآوری بر عملکرد مالی سازمان با توجه به نقش عملکرد زیستمحیطی. اندیشه آماد، 19(73)، 120-103. SID. https://sid.ir/paper/375725/fa
-عزیزمحمدلو، حمید، فضلی، صفر و محمدنژاد، سپیده. (1396). انتخاب فناوری پاک و نوآوری سبز، راهکاری برای بهبود عملکرد زیست محیط صنایع کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شهرک صنعتی اشتهارد). توسعه فناوری صنعتی، (30)، 12-5.
20.1001.1.26765403.1396.15.30.1.8
-غایبی، جلیل و ارکان، علیاکبر. (1397). بررسی تأثیر تلاطم بازار با بازار محوری و عملکرد محصول جدید، دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران، تهران. https://civilica.com/doc/929148
-قادری، فرشاد و رحیمنیا، فریبرز. (1400). تناسب استراتژیکی نوآوری و عملکرد کسبوکارهای دانشبنیان. رشد فناوری، (66)17، 31-21.
10.52547/jstpi.20928.17.66.21
-کریمی علویجه، محمدرضا و زهرهوند، طاهره. (1394). تأثیر راهبردی آشفتگی بازار و فناوری بر ارتباطات تعاملات میان وظیفهای و عملکرد صادرات. مطالعات مدیریت راهبردی، (22)، 152-131. SID. https://sid.ir/paper/181769/fa
-کمالی، بیتا، بامداد، جهانیار، الیاسی، مهدی و کزازی، ابوالفضل. (1401). ارائه چارچوبی پابرجا برای لایههای کسبوکار اپراتورهای تلفن همراه در حال گذار بهسمت موبایل باند پهن: مورد مطالعه همراه اول. مدیریت نوآوری، 11(2)، 103-73.
20.1001.1.23225386.1401.11.2.4.8
-محمد اسماعیل، صدیقه و تهم، مرضیه. (1400). تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاههای کشور. مدیریت بازاریابی، (52)، 83-67.
20.1001.1.1735949.1400.16.52.4.4
-محسنین، شهریار و اسفیدانی، محمدرحیم. (1396). معادلات ساختاری بر پایه رویکرد حداقل مربعات جزئی بهکمک نرمافزار Smart-PLS. تهران: کتاب مهربان نشر.
-نمازی، محمد و خرمدل، زهرا. (1401). تأثیر نوآوری سبز و نقش میانجی حسابداری مدیریت زیستمحیطی بر عملکرد مالی، زیستمحیطی و اقتصادی شرکت. مطالعات تجربی حسابداری مالی، 19(74)، 40-1.
-Chen, I. J., Kitss, A. M. (2017). A research framework of sustainable supply chain manahement: the role of relational capabilities in driving performance. Logistics management, Vol. 28, 1454-1478.
https://doi.org/10.1108/IJLM-11-2016-0265
-Ch’ng, P. Ch., Cheah, J., & Amran, A. (2020). Eco-innovation practices and sustainable business performance: The moderating effect of market turbulence in the Malaysian technology industry. Journal of Cleaner Production, 1-11.
https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.124556
-Fadhilah, M., & Andriyansah, A. (2017). Strategic Implementation of Environmentally Friendly Innovation of SMEs in Indonesia. European Research Studies, Vol 2. No. 4, 134-148. 10.35808/ersj/880
-Fernando, Y., Chiappetta, C.J., Wah, W.X. )2019(. Pursuing green growth in
technology firms through the connections between environmental innovation
and sustainable business performance: does service capability matter?. Resour.
Conserv. Recycl. Vol. 141, 8-20.
https://doi.org/10.1016/j.resconrec.2018.09.031
-Grant, R. M. (2016). Contemporary strategy analysis: Text and cases edition. John Wiley & Sons.
-Huiping, D., Hua, H., & Ou, T. (2018). Sustainable supply chain collaboration with outsourcing pollutant duction service in power industry. Journal of Cleaner production.
10.1016/j.jclepro.2018.03.039
-Kivimaa, P., & Kautto, P. (2010). Making or breaking environmental innovation? Technological change and innovation markets in the pulp and paper industry. Management Research Review, Vol. 33, No. 4, 289–305.
https://doi.org/10.1108/01409171011030426
-Larbi-siaw, O., Xuhua, H., Owusu, E.,
Owusu-Agyeman, A.,
Fulgence, B. E., &
Frimpong, S. A. (2022). Eco-innovation, sustainable business performance and market turbulence moderation in emerging economies.
Technology in Society, Vol. 68.
https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2022.101899
-Li, H., Li, Y., Sarfaraz, M., & Ozturk, I. (2022). Enhancing firms’green innovation and sustainableperformance through the mediating role of greenproduct innovation and moderating role of employees’green behavior. Routledge, 1-22.
https://doi.org/10.1080/1331677X.2022.2142263
-Liao, Z. )2018(. Corporate culture, environmental innovation and financial performance. Bus. Strat. Environ. Vol. 27, No. 8, 1368-1375.
https://doi.org/10.1002/bse.2186
-Madhavan, M., Sharafuddin, M.A., & Chaichana, T. (2022). Impact of Business Model Innovation on Sustainable Performance of Processed Marine Food Product SMEs in Thailand—A PLS-SEM Approach. Sustainability, Vol. 14, 9673, 1-33.
https://www.mdpi.com/2071-1050/14/15/9673
-Maldonado-Guzmán, G., & Pinzón-Castro. (2021). Financial resources, eco-innovation and sustainability performance in automotive industry. TEC Empresarial, Vol. 16, No. 2, 34-54. http://dx.doi.org/10.18845/te.v16i2.6169
-Tseng, M.L., Wang, R., Chiu, A., Geng, Y., & Lin, Y. (2013).Improving performance of green innovation practices under uncertainty. Journal of cleaner production, Vol. 40, 71-82.
https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2011.10.009
-Zhu, Q., & Sarkis, J. (2010). A portfolio-based analysis for green supplier management using the analytical network process. Supply Chain Management, Vol. 15, No. 4, 306-319.
https://doi.org/10.1108/13598541011054670
-Zulkiffli, S.N.A., Zaidi, N.F.Z., Padlee, S.F., & Sukri, N.K.A. (2022). Eco-Innovation Capabilities and Sustainable Business Performance during the COVID-19 Pandemic. Sustainability, Vol. 14, 7525.
https://doi.org/10.3390/su14137525